Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 24-08-2006
Hare Majesteit de Koningin is donderdag 24 augustus in de Grote Kerk te Den Haag aanwezig bij de naturalisatieceremonie, een feestelijk welkom voor de nieuwe staatsburgers in deze gemeente.
Hare Majesteit de Koningin is donderdag 24 augustus in de Grote Kerk te Den Haag aanwezig bij de naturalisatieceremonie, een feestelijk welkom voor de nieuwe staatsburgers in deze gemeente.