• 13-09-2006

Hare Majesteit de Koningin verricht woensdagmiddag 13 september in Zoetermeer de officiële opening van het Bouwhuis. Het Bouwhuis is het kantoor van Bouwend Nederland, de grootste werkgeversvereniging in de bouw.