Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 13-09-2006
Hare Majesteit de Koningin verricht woensdagmiddag 13 september in Zoetermeer de officiële opening van het Bouwhuis. Het Bouwhuis is het kantoor van Bouwend Nederland, de grootste werkgeversvereniging in de bouw.