Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 01-12-2006
Hare Majesteit de Koningin opent vrijdagavond 1 december in Hilversum het nieuwe gebouw van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid
Hare Majesteit de Koningin opent vrijdagavond 1 december in Hilversum het nieuwe gebouw van het Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid