Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 08-04-2008
Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje opent dinsdagochtend 8 april het nieuwe laboratoriumgebouw van ESA/ESTEC in Noordwijk. In dit gebouw worden de technologieën ontwikkeld die nodig zijn om Europese ruimtemissies in de toekomst te kunnen uitvoeren.