Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 24-08-2009
Hare Majesteit de Koningin doopt maandagmiddag 24 augustus het nieuwste schip van transportonderneming Koninklijke Wagenborg in de haven van Delfzijl.
Hare Majesteit de Koningin doopt maandagmiddag 24 augustus het nieuwste schip van transportonderneming Koninklijke Wagenborg in de haven van Delfzijl.