Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 22-09-2009
Hare Majesteit de Koningin opent dinsdag 22 september 2009 het gerenoveerde kantoor van het bureau van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) in Den Haag.
Hare Majesteit de Koningin opent dinsdag 22 september 2009 het gerenoveerde kantoor van het bureau van de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) in Den Haag.