• 29-09-2009

Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje verricht dinsdag 29 september de opening van RAI Elicium, het nieuwe gebouw van Amsterdam RAI. Het Elicium is een combinatie van een beurs-, congres- en vergadergebouw.