Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 07-10-2009
Hare Majesteit de Koningin verricht woensdag 7 oktober in het Van Gogh Museum te Amsterdam de opening van de tentoonstelling ‘Van Goghs brieven, De kunstenaar aan het woord’.
Hare Majesteit de Koningin verricht woensdag 7 oktober in het Van Gogh Museum te Amsterdam de opening van de tentoonstelling ‘Van Goghs brieven, De kunstenaar aan het woord’.