• 10-03-2010

Hare Majesteit de Koningin en Zijne Koninklijke Hoogheid de Prins van Oranje ontvingen woensdagmiddag 10 maart op Paleis Huis ten Bosch in Den Haag de Nederlandse hulpverleners die zich hebben ingezet bij de aardbevingsramp in Haïti.