Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 19-05-2010
Hare Majesteit de Koningin woont woensdagavond 19 mei 2010 de viering bij van het 600-jarig bestaan van De Nieuwe Kerk in Amsterdam.
Hare Majesteit de Koningin woont woensdagavond 19 mei 2010 de viering bij van het 600-jarig bestaan van De Nieuwe Kerk in Amsterdam.