Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 16-06-2010
Hare Majesteit de Koningin heeft hedenmiddag op Paleis Huis ten Bosch te Den Haag een afscheidslunch aangeboden aan de ambassadeur van Nieuw-Zeeland, H.E. mevrouw R. Fry.
Hare Majesteit de Koningin heeft hedenmiddag op Paleis Huis ten Bosch te Den Haag een afscheidslunch aangeboden aan de ambassadeur van Nieuw-Zeeland, H.E. mevrouw R. Fry.