• 04-07-2010

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden doopt zondagmiddag 4 juli in Venetië het cruiseschip ms Nieuw Amsterdam van Holland America Line. Het schip is gebouwd in Venetië en begint na de doopplechtigheid aan haar eerste reis.