Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 31-08-2010
Hare Majesteit de Koningin opent dinsdagmiddag 31 augustus het gerestaureerde Floragebouw in Boskoop.
Hare Majesteit de Koningin opent dinsdagmiddag 31 augustus het gerestaureerde Floragebouw in Boskoop.