Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 14-09-2010
Hare Majesteit de Koningin is dinsdagmiddag 14 september 2010 aanwezig bij de viering van het 20-jarig bestaan van de Rode Hoed in Amsterdam. De viering vormt tevens de heropening van het debatcentrum dat recentelijk is verbouwd.