Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 16-05-2011
Hare Majesteit de Koningin en minister-president Rutte zijn maandagmiddag 16 mei in Den Haag aanwezig bij de officiële opening van het ‘Huis van Europa’.
Hare Majesteit de Koningin en minister-president Rutte zijn maandagmiddag 16 mei in Den Haag aanwezig bij de officiële opening van het ‘Huis van Europa’.