• 17-03-2012

Hunne Koninklijke Hoogheden de Prins van Oranje en Prinses Máxima wonen op zaterdag 17 maart in de Salle Pleyel in Parijs een concert bij van het Koninklijk Concertgebouworkest onder leiding van Valery Gergiev. Prinses Máxima is sinds 2005 beschermvrouwe van het orkest.