• 16-05-2012

Hare Majesteit de Koningin heeft hedenmiddag op Paleis Huis ten Bosch in Den Haag, in aanwezigheid van Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden, een afscheidslunch aangeboden aan de ambassadeur van de Verenigde Mexicaanse Staten, Z.E. Jorge Lomónaco Tonda.