Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 29-01-2014
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander opent woensdagmiddag 29 januari 2014 in ’s Hertogenbosch het nieuwe hoofdkantoor van netbeheerder Enexis.
Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander opent woensdagmiddag 29 januari 2014 in ’s Hertogenbosch het nieuwe hoofdkantoor van netbeheerder Enexis.