• 05-03-2015

Hare Majesteit Koningin Máxima opent op donderdag 5 maart bij ’s Hertogenbosch het nieuwe Máximakanaal en de verruimde Zuid-Willemsvaart Den Dungen-Veghel. Minister Schultz van Haegen van Infrastructuur en Milieu is bij de opening aanwezig.