• 17-06-2015
  • Koninklijk Tehuis voor Oud-Militairen en Museum Bronbeek in Arnhem

De Koning is woensdag 17 juni aanwezig bij de jubileumbijeenkomst (65 jaar) van het Regiment van Heutsz.