Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 14-10-2020
- Paleis Huis ten Bosch, Den Haag
Koning Willem-Alexander videobelt met medewerkers van organisaties die zich in het Caribisch deel van het Koninkrijk bezighouden met de medische zorg rondom de corona-uitbraak.
Beeld: © Rotapool
Koning Willem-Alexander spreekt met de medische sector in het Caribisch deel van het Koninkrijk over de impact van de coronacrisis.
De Koning spreekt onder meer met de voorzitter van de Huisartsenvereniging van Aruba over de actuele situatie rondom het coronavirus en hoe huisartsen omgaan met de crisissituatie.
Ook spreekt de Koning met medewerkers van het ziekenhuis, laboratoriumdienst en het betrokken ministerie op Sint Maarten over de gevolgen van de corona-uitbraak op het eiland en de impact van de crisis op hun werk.