• 02-12-2020 - 03-12-2020
  • Den Haag

Koning Willem-Alexander spreekt op 2 december online met vertegenwoordigers van organisaties die zich op Bonaire inzetten bij de bestrijding van de gevolgen van de coronapandemie. Op 3 december spreekt hij met betrokkenen die op Sint Eustatius en Saba vergelijkbare taken vervullen.

Beeld: © Statia Government

De Koning spreekt met betrokkenen die zich op Sint Eustatius en Saba inzetten bij de bestrijding van de gevolgen van de coronapandemie.

Door middel van telefoon- en online gesprekken en waar mogelijk werkbezoeken, informeren Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima zich over de gevolgen van de corona-uitbraak en spreken zij hun steun en waardering uit voor de inzet van zovelen in de bestrijding van de pandemie.