• 17-11-2021
  • Breda

Koningin Máxima brengt een bezoek aan het Amphia ziekenhuis. Koningin Máxima zou het ziekenhuis oorspronkelijk openen (zie RVD-bericht nr. 311), maar gezien de huidige coronasituatie is de vorm van het bezoek aangepast.

Beeld: © Beeld werkt / Jeroen van Eijndhoven

Koningin Máxima spreekt met artsen en verpleegkundigen van het ziekenhuis over hun ervaringen met de zorg van het Amphia.

Beeld: © Beeld werkt / Jeroen van Eijndhoven

Koningin Máxima spreekt met medewerkers van het Amphia ziekenhuis in de ambulancehal.

Beeld: © Beeld werkt / Jeroen van Eijndhoven

Koningin Máxima in gesprek met medewerkers van het Amphia ziekenhuis tijdens haar werkbezoek.