Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 17-11-2021
- Breda
Koningin Máxima brengt een bezoek aan het Amphia ziekenhuis. Koningin Máxima zou het ziekenhuis oorspronkelijk openen (zie RVD-bericht nr. 311), maar gezien de huidige coronasituatie is de vorm van het bezoek aangepast.
Beeld: © Beeld werkt / Jeroen van Eijndhoven
Koningin Máxima spreekt met artsen en verpleegkundigen van het ziekenhuis over hun ervaringen met de zorg van het Amphia.
Beeld: © Beeld werkt / Jeroen van Eijndhoven
Koningin Máxima spreekt met medewerkers van het Amphia ziekenhuis in de ambulancehal.
Beeld: © Beeld werkt / Jeroen van Eijndhoven
Koningin Máxima in gesprek met medewerkers van het Amphia ziekenhuis tijdens haar werkbezoek.