• 10-05-2022
  • Amsterdam

Koningin Máxima opent het ARTIS-Groote Museum. Na vijfenzeventig jaar gesloten te zijn geweest voor publiek, gaat het Groote Museum aan het Artisplein weer open met een nieuwe invulling. Het Groote Museum gaat over de verbinding van de mens met al het leven op aarde, over de samenhang tussen mens, dier, plant, microbe en de aarde zelf. Doel van het interactieve museum is de bezoeker met andere ogen naar zijn omgeving en de wereld te laten kijken.

Beeld: © ANP / Remko de Waal

Koningin Máxima krijgt een rondleiding door het museum.

Beeld: © ANP / Remko de Waal

Het Groote Museum gaat over de verbinding van de mens met al het leven op aarde, over de samenhang tussen mens, dier, plant, microbe en de aarde zelf.

Beeld: © ANP / Remko de Waal

Het doel van het interactieve museum is de bezoeker met andere ogen naar zijn omgeving en de wereld te laten kijken.