• 24-11-2022
  • Overvecht, Utrecht

Koning Willem-Alexander brengt samen met minister voor Volkshuisvesting en Ruimtelijke Ordening Hugo de Jonge een werkbezoek aan de Utrechtse wijk Overvecht. Het werkbezoek is gericht op de buurtaanpak aardgasvrij in Overvecht en staat in het teken van de energietransitie, de impact van de gestegen energieprijzen en de betaalbaarheid van de energierekening.

Beeld: © Gemeente Utrecht / Anna van Kooij

De Koning en minister De Jonge spreken met bewoners over onder meer de impact van de gestegen energieprijzen en de betaalbaarheid van de energierekening.