Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 18-06-2025
- Hengelo
Koningin Máxima is aanwezig bij de officiële opening van de CO₂-afvanginstallatie van afval- en energiebedrijf Twence. Met de opening van de nieuwe CO₂-afvanginstallatie wordt een belangrijke stap gezet richting een duurzamere en meer circulaire toekomst.
Beeld: © Twence
Koningin Máxima is bij de opening van de CO₂-afvanginstallatie van afval- en energiebedrijf Twence.