• 18-06-2025
  • Hengelo

Koningin Máxima is aanwezig bij de officiële opening van de CO₂-afvanginstallatie van afval- en energiebedrijf Twence. Met de opening van de nieuwe CO₂-afvanginstallatie wordt een belangrijke stap gezet richting een duurzamere en meer circulaire toekomst.

Beeld: © Twence

Koningin Máxima is bij de opening van de CO₂-afvanginstallatie van afval- en energiebedrijf Twence.