Hare Majesteit de Koningin heeft vanochtend in Jongerencentrum Argan aan de Overtoom te Amsterdam een debat bijgewoond tussen vijftig Amsterdamse jongeren. De jongeren bespraken de actuele ontwikkelingen in de samenleving en mogelijke concrete oplossingen daarvoor. Na de discussie overhandigden de jongeren een agenda voor de toekomst aan J. Cohen, de burgemeester van Amsterdam.

De jongeren discussieerden in aanwezigheid van de Koningin, de burgemeester en wethouder Aboutaleb. De jongeren vormen samen een denktank voor het Amsterdamse College van Burgemeester en Wethouders.

<
Impressie van het bezoek van de Koningin aan een debat in Amsterdam (12 november 2004)