Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Bernhard der Nederlanden is vamiddag opgenomen in het Universitair Medisch Centrum Utrecht (UMC). De Prins heeft meer klachten gekregen van zijn aandoeningen. Omdat dit niet goed te behandelen was op Paleis Soestdijk is hij overgebracht naar het UMC.
RVD, 01.12.04, 19.17 uur
Voor meer informatie:
- Communiqué d.d. 1 december 2004<
- Communiqué d.d. 29 november 2004<
- Communiqué d.d. 17 november 2004<
- Communiqué d.d. 27 oktober 2004<