Hare Majesteit de Koningin verblijft, na haar operatie in het HagaZiekenhuis, locatie Rode Kruis, momenteel in Ziekenhuis Bronovo in Den Haag, waar zij zal revalideren tot het moment waarop zij naar huis kan terugkeren.

De duur van het verblijf in het ziekenhuis zal afhangen van het genezingsproces. De behandelend artsen zijn zeer tevreden over de vorderingen die de Koningin maakt met haar herstel.

1 januari 2006, 21.40 uur

Voor meer informatie: