Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima heeft op 23 augustus een kennismakingsbezoek gebracht aan het Koninklijk Concertgebouworkest in het Concertgebouw te Amsterdam.

De Prinses woonde een repetitie bij van het orkest onder leiding van chef-dirigent Maris Jansons. Daarna maakte zij kennis met de orkestleden en de bestuursleden. Prinses Máxima is sinds 2005 beschermvrouwe van het Concertgebouworkest.

23 augustus 2006