Hare Majesteit de Koningin heeft ‘s middags op Paleis Huis ten Bosch te Den Haag een afscheidslunch aangeboden aan de ambassadeur van de Republiek Peru, Z.E. de heer J.A. Arróspide del Busto.

19 december 2006