Hare Majesteit de Koningin en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden hebben woensdag 17 september 2008 een diner aangeboden aan vertegenwoordigers van in Den Haag gevestigde internationale gerechtshoven, tribunalen en andere internationale organisaties.
Het diner wordt eens in de drie jaar gehouden. Aanwezig waren onder meer vertegenwoordigers van het Internationaal Gerechtshof, het Iran-Verenigde Staten Claims Tribunaal, het Internationaal Straftribunaal voor het Voormalig Joegoslavië, het Internationaal Strafhof, het Permanent Hof van Arbitrage, het Bijzonder Gerecht voor Sierra Leone, het Bijzonder Tribunaal voor Libanon en de Organisatie voor het Verbod van Chemische Wapens.
18 september 2008