Zijne Majesteit Koning Willem-Alexander heeft donderdag 6 juni de voorzitters van de Eerste en Tweede Kamer der Staten-Generaal ontvangen.
De kennismakingsgesprekken vonden plaats op Paleis Noordeinde.
Daarnaast is er het voornemen om voor het zomerreces met de voorzitters van de Tweede Kamerfracties kennismakingsgesprekken te houden.