Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 24-04-2008
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden neemt donderdag 24 april in Den Haag Beeldbank WO2 officieel in gebruik.
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Margriet der Nederlanden neemt donderdag 24 april in Den Haag Beeldbank WO2 officieel in gebruik.