• 28-09-2009

Hare Majesteit de Koningin woont maandagochtend 28 september 2009 in Paleis het Loo het laatste congres bij van de Nederlandse Vereniging van ex-politieke gevangen uit de Bezettingstijd (1940-1945), ook wel Expogé genoemd.