• 25-10-2011

Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden opent dinsdag 25 oktober 2011 het nieuwe gebouw van Oecumenisch Diaconaal Centrum Stem in de Stad in Haarlem.