Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 25-10-2011
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden opent dinsdag 25 oktober 2011 het nieuwe gebouw van Oecumenisch Diaconaal Centrum Stem in de Stad in Haarlem.
Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Máxima der Nederlanden opent dinsdag 25 oktober 2011 het nieuwe gebouw van Oecumenisch Diaconaal Centrum Stem in de Stad in Haarlem.