Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 17-07-2017
- Vijfhuizen
Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima wonen de ingebruikname bij van het Nationaal Monument MH17 voor de slachtoffers van de ramp met vlucht MH17.
Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima wonen de ingebruikname bij van het Nationaal Monument MH17 voor de slachtoffers van de ramp met vlucht MH17.