• 15-10-2020
  • Paleis Noordeinde, Den Haag

Koning Willem-Alexander en Koningin Máxima ontvangen enkele burgemeesters voor een gesprek in het kader van kwetsbare wijken. Het gesprek ging over de veiligheid en leefbaarheid van wijken, een belangrijk thema in veel gemeenten.