Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 24-11-2022
- Den Haag
Koningin Máxima is aanwezig bij de viering van het 15-jarig jubileum van het Multicultureel Netwerk Rijksambtenaren (MNR). Het MNR is eind 2007 opgericht om medewerkers met een dubbele culturele achtergrond samen te brengen en om kennis, informatie en contacten te delen.
Beeld: © RVD
Koningin Máxima spreekt met leden en betrokkenen bij het netwerk over de doorstroom van medewerkers met een multiculturele achtergrond en over het belang van een inclusieve organisatie.