Let op!
Deze activiteit heeft al plaatsgevonden.
- 25-11-2022
- Het Concertgebouw, Amsterdam
Koningin Máxima en Prinses Beatrix zijn aanwezig bij een concert van het Koninklijk Concertgebouworkest onder leiding van zijn artistiek partner en toekomstig chef-dirigent Klaus Mäkelä. Koningin Máxima is beschermvrouwe van het orkest.
Beeld: © Koninklijk Concertgebouworkest
Koningin Máxima en Prinses Beatrix komen aan bij Het Concertgebouw.
Beeld: © Koninklijk Concertgebouworkest
Na afloop van het concert maken Koningin Máxima en Prinses Beatrix kennis met Klaus Mäkelä (tweede van rechts).
Beeld: © Koninklijk Concertgebouworkest
Koningin Máxima en Prinses Beatrix zijn in gesprek met Klaus Mäkelä. De Finse dirigent (26) wordt beschouwd als een van de grootste talenten van zijn generatie.