Hare Majesteit de Koningin zal vanwege een longontsteking nog enige dagen in het ziekenhuis Bronovo te Den Haag verblijven.

De operatie aan haar knie is goed verlopen; zonder de longontsteking zou de Koningin vandaag naar huis zijn gegaan.

In overleg met het ziekenhuis en de huisarts van de Koningin, de heer G.F. Muller, volgt nadere informatie zodra daar aanleiding voor is.

8 januari 2006, 16.30 uur

Voor meer informatie: